četvrtak, 28. lipnja 2012.

Tjedni pregled ponuda 28.06.

Što reći, zatrpale me obaveze iliti obveze i nisam bila u mogućnosti napisati niti pregled za prošli tjedan niti wtf rubriku. Da ne gubimo vrijeme na ono što je bilo, prelazimo odmah na aktualne stvari...ipak, nekoliko bisera moram spomenuti. :)

- Kocke za potpalu su prošlu subotu u Lidlu bile po 3,49, a to je već drugi put ove sezone. S obzirom da oni dosta proizvoda više puta "vrte" na akciji, za pretpostaviti je da će biti bar još jednom. Svi koji se griju na drva znaju koliko se ovoga potroši tijekom zime. Mi smo uzeli 20kom da se nađe. :)
- U Talijanskom tjednu u Lidl-u nabavili smo Provolone sir koji je inače skoro nemoguće nabaviti kod nas. 300g za 30kn nije jeftino, ali je sir zato odličan. Srećom pa se takve skuplje stvari sporije prodaju, pa ćemo možda stići nabaviti još koji.
- U Billi se moglo uz kupon iz njihovog kataloga dobiti Kandit bananke 150g za 4,99. Inače im je cijena 9,99, a pakiranje od 300g sam čak vidjela u KTC-u po 21,99 - dakle, ovo je najmanje 50% manja cijena a takve akcije najviše volim. :) U mojoj obitelji je popularna bananko torta, pa smo nabavili 20kom... da, s 20 kupona sam došla na blagajnu... ljubazna blagajnica nije pravila problem oko toga. Inače, mala digresija: znate ono kada se ustanete nakon 2 sata sna i probava vam radi blago rečeno čudno i ništa ne možete jesti? Hmm, možda sam to samo ja. Osjećaj je sličan osjećaju mamurnosti... ma sigurno znate te situacije kada jedina hrana koju možete jesti je mamina domaća juha. E, uz maminu domaću juhu u tim situacijama ja naprosto mogu pojesti hrpu bananka. :)

Kako smo preskočili i jednu tj. dvije ftw rubrike, spomenuti ću i tu jedan biser: u KTC-u je pretprošli tjedan na akciji bila Mramorna tava za 169,99kn uz koju se GRATIS dobio keramički nož i dva lampiona. Jel' to samo ja ne vidim logičku povezanost istih? :)

U to vrijeme sam primjetila i par tip felera u katalozima: Lidl: Serada umjesto Cerada i KTC: Limenka za mačke u limenci.

Ok, sad možemo na aktualno:

KTC:

- Maggi juhe 3kom - 5,99 - hmm, malo mi se čini jeftino, možda se radi o tome da svaka od tri juhe toliko košta...a opet piše da je cijena za pakiranje... treba provjeriti
- Mia Mill sir 500g - 9,99  - ako niste probali, Mia Mill sir je odličan  a njihovo kiselo vrhnje mi je u biti najfinije na našem tržištu
- Pitroid sprej za komarce - 12,99
- WC papir Olala 24kom - 15,99 - nažalost, ni to još nisam stigla provjeriti ali ako su normalne Olala role (koje su vrlo kvalitetne) onda je ovo i više nego dobra ponuda... ipak, skeptična sam :)

Billa:

- Vitalis musli čokoladni 375g - 15,99 - inače im je cijena 22,99 tako da je ovo ok
- Musli bar Tekmar 8x30g  - 12,99 tj. 1,62kn/kom
- Nesquick 400g - 12,99
- Pan 0,5l limenka 6kom - 33,99 - uz popust od 10% ispalo nas je 5kn po limenci :)


Konzum:

- K plus slani štapići 250g - 3,99 - ok cijena, ali mi smo mirni sa štapićima bar do zime
- 30.06. - Konog beer 05l - 3,99 - nemam pojma kakvo je pivo, ali je jeftino :)

Mercator: 25.0.-04.07.

- Mercator kukuruz šećerac 325g - 2,99 - stvarno ok cijena, jeftiniju cijenu nisam našla a ujedno je ovo i prvi pud da sam u Mercatoru našla nešto po dovoljno povoljnoj cijeni da kupim na više i spremim u špajzu :)

Lidl:

- Instant kava 200g - 24,79 - zadnji put sam mami uzela sličnu kavu na akciji i bla je ok
- Master crumble musli 600g - 13,99 - čine se ok musli, nisam kupila jer i inih imam dovoljno na lageru :)
- Omekšivač za rublje Doussy 2l - 10,99
- Orlando hrana za pse 10kg - 49,99 - super cijena za hranu koju moji psi stvarno žele jesti... što mi je jako čudno s obzirom da hrana nevjerojatno smrdi :) ali meni paše, puno je jeftinija od Frieskies-a koji su do nedavno jeli
- Špageti 750g - 4,99 - iako imamo tjestenine za nešto malo manje od godinu dana, moram malo udovoljit T.-u i skuhati špagete uz bolonjez :)
- Formil deterdžent za pranje rublja 3l - 28,55 - prvi put sam kupila ovaj proizvod i vidjet ćemo da li će zadovoljiti kvalitetom... nadam se da hoće jer je cijena stvarno ok

Od ponedjeljka:

- Sjemenke bundeve 200g - 6,49 - trenutno možda nije privlačan proizvod ali doći će zima i nešto će nam se grickati u dugim večerima
- Crusti croc štapići sa sezamom 50g - 1,59

Kaufland:

- Piketa čajna 100g - 2,99
- Schogetten čokolada 100g - 4,99
- Šumsko voće smrznuto 400g - 9,99 - ne znam zašto piše da je sniženo samo 5% jer sam prošli tjedan taj isti proizvod vidjela po redovnoj cijeni od 13,99
- Podravka goveđi haše 200g - 6,99 - možda odemo i na more ovo ljeto pa lagano skupljamo konzervice :)
- Pasirana rajčica Tomato 500ml - 2,99 - inače je ovo redovna cijena tog proizvoda u Lidl-u iako nam ovaj tjedan pokušavaju uvaliti 1l pasirane rajčice od istog proizvođača po 7,99 tj 2kn/1l skuplje
- Ljubičasti luk 1l - 4,99 - jeeej! inače mi bude preskup pa kupujem crveni ali ljubičasti obožavam!
- Mladi krumpir 1kg - 2,99

Plodine:

- Nutella 750g - 29,99
- Mrkva 1kg - 3,99
- Mladi krumpir 1kg - 2,49 - trenutno najniža cijena za mladi krumpir (Kaufland 2,99, Konzum 3,49)
- Kandit bananke 150g - 4,99 - redovna akcije, bez kupona, odlična cijena, fine bananke
- Ledeni čaj 3l - 7,99 - znate zašto je tako jeftino? Jer je to isto što i sami možete dobiti ako kupite sirup okusa ledenog čaja i pomiješate ga s vodom, a biti će vam još 3-4 puta jeftinije. Ili je netko mislio da se stvarno radi o čaju? Ledeni čajevi su komercijalni naziv za umjetni sokić.
- Kalupi za sladoled - 9,99
- 04.07. - Akva Vella gazirana voda 2l - 2,99

Eto, to bi bilo to za ovaj tjedan. Jeste li vi našli neke dobre akcije u svojim dućanima?






Nema komentara:

Objavi komentar

Ovdje možete ostaviti komentare: