ponedjeljak, 11. lipnja 2012.

Wtf!?

Pa da se dotaknemo i wtf  rubrike za ovaj tjedan. 

U KTC-u sam pronašla omekšivač za rublje pod nazivom "Leni" - ne znam za vas ali meni je to presmiješna imitacija Lenora. Zatim krekeri od riže Schneekoppe koji dođu 11,49 za pakiranje od 100g - nadam se da ih niste kupili jer u KTC-u odnedavno ima još jedan brand tih krekera kojih također ima nekih 6 vrsta a koštaju samo 5,99kn po pakiranju od 100g. Usput, sapun za ruke Hops spomenut u tjednom pregledu nije kako sam očekivala obojana vodica, nego zaista gusti, kremasti sapun. Po cijeni od 4,99kn za 500ml, uzeli smo jedan za probu i mogu reći da je sasvim ok.

U Billi već na prvi dan akcije oko 10h ujutro nije više bilo Irida paniranih ribljih štapića po cijeni od 4,99 za pakiranje od 250g. To je prvi put ikada da sam u Billi nisam našla proizvode koji su na akciji. Naime, kod njih su akcije akcije a ne navlakuše. U katalogu sam primjetila i Omega IQ ulje za kuhanje koje prije nisam vidjela. Tlak mi diže i sama pomisao da će netko pomisliti kako je to ulje zdravo jer mu se naziv sastoji od "buzzword-a" tj. riječi koje su sada na neki način polpularne i ljudi ih ponavljaju kao papagaji misleći kako je to nešto dobro. Nedajte se prevariti, pročitajte na ovom blogu o čemu se točno radi! Uostalom, niti jedno rafinirano ulje (niti margarin!) nije zdravo i kada god možete koristite maslinovo ulje ili maslac. Dobro, nije Billa kriva za to ali iz njihovog je kataloga. Ono za što Billa jest kriva je to što su u zadnje vrijeme počeli raditi kao i Lidl - svaki dan je nešto na akciji. Do nedavno si mogao doći Billu bilo koji dan i sve je bilo na akciji. Onda su počeli razni popusti, što je još bolje, ali sada su već pretjerali. Tako npr. akcija po novom počinje srijedom, s tim da neke artikle koji su po super cijenama možete nabaviti tek od četvrtka, dakle na njih ne možete koristiti popuste srijedom. Ghrrr! Onda je ovaj tjedan bila i određena ponuda koja se mogla naći samo u subotu i nedjelju (nadam se da to neće biti praksa svaki tjedan). Nadalje, tu je i kupon (nekada ih je više) za proizvod koji možete dobiti s kuponom od ponedjeljka do srijede. Naravno, jasno mi je da je poanta u tome da svaki dan svratimo po nešto i usput kupimo još nešto po redovnoj cijeni. Budite tvrdoglavi i nedajte se smesti! :)

U Konzumu me strašno smeta njihovo laganje kupcima i zbunjivanje istih. Naravno, oni će vam reći da se radi o logistici, o nenamjernoj pogrešci, o krivoj prognozi itd. ili će vas ignorirati. Nevjerojatno koliko "nenamjernih grešaka" jedna tvrtka može napraviti. Ako je već došlo do tolikih grešaka slučajno ili nenamjerno, to znači da netko od njihovih predebelo plaćenih managera ne radi svoj posao kako treba. Ali bez brige, rade ga baš kako treba da bi i dalje bezobzirno punili svoje džepove. Hmm, tko zna, možda su i ti ljudi nekada imali dušu!? :) Ako ne vjerujete meni, samo skočite do njihove Facebook stranice gdje ćete vidjeti koliko se ljudi žali na njihov rad na dnevnoj bazi. Već sam se zapitala što uopće imaju tu stranicu kad ljudi samo pljuju po njima. Tu i tamo netko ih za nešto pohvali, ali to je rijetkost. Što mene smeta? Pa, recimo to što izdaju bonove za proizvode koji su "kao" povoljni s tim bonovima. Znaju oni da jednom kada imate bon za neki proizvod, šanse su veće da ćete taj proizvod kupiti baš s tim bonom odnosno baš kod njih. Ako malo usporedite cijene na bonovima s cijenama u ostalim trgovinama, vidjet ćete da su više manje iste i da to što oni pored određene cijene napišu da je 20-30% snižena, ne znači baš ništa. Oni bi napravili akciju ali se ne bi odrekli niti lipe zarade po proizvodu. Dok narod to sve "puši", niti ne moraju. Pamet u glavu! Ah da, još da se spomenem svih njihovih famoznih akcija koje skoro nikada ne možete naći u prodavaonici - ili se rasprodaju u pola sata (toliko o zalihama) na dan početka akcije ili negdje sitnim slovima piše da ih se može nabaviti samo u maxi Konzumu. Naravno, ako ih na Facebook-u upitate wtf je s određenom akcijom, reći će vam da nazovete 0800 400 000 i raspitate se o proizvodu. Ako i nazovete, apsolutno vam ništa ne mogu pomoći, ali skinuli su vas s vrata na lijep(š)i način. Zanimljivo je promatrati kako ti predmeti kojih dan prije na akciji nije bio, slijedeći dan uskrsnu na policama. Eh da - jeste li vidjeli u novom katalogu kako kod glatkog brašna piše "najniža cijena"? E, pa u Kauflandu je cijena za 5 lipa niža. Postavila sam im pitanje u vezi toga na njihovoj stranici, ali još nisam dobila odgovor. 

U Lidl-u ovaj tjedan ništa posebno, nisu me posebno razočarali jer nisam bila, da jesam vjerojatno bih bila ljuta jer pola stvari na akciji više nije bilo poslije 10h ujutro (što je ipak 2,5h dulje nego u Konzumu na dan akcije :) ). Opet, nisu me posebno niti oduševili da bih potegnula do njih. Nadam se da će slijedeći tjedan biti bolji.

Pitao me T. zašto nikada ne idemo u Mercator. To je jedina trgovina u našem gradu u koju zalazim jednom u nekoliko mjeseci (iako u zadnje vrijeme i u Konzum zađem jednom mjesečno) i to samo kada mi je usput. Istina, Mercator urednom kao i sve ostale trgovine, objavljuje kataloge, imaju nekakve akcije, programe itd. ali nikada me ništa iz tih kataloga nije privuklo. Nemaju nikada nekakvu super akciiju, a ono što je donekle na nekim "akcijicama" i nije baš neka isplativa cijena. Usudila bih se reći da su dosta skupi općenito i još k tome imaju loše akcije. Ipak, nedavno su bile teglice po ok cijeni (svake godine ih imaju po ok cijeni) pa sam naletila i uzela nekoliko paketa. Pretpostavljam da je bilo previše za očekivati da uz teglice prodaju i poklopce?

U Kauflandovom katalogu su mi prvo zapele za oči grickalice na akciji koja to nije. Ako išta, vrlo malo su snižene, a u prošlosti se kod njih moglo naći i povoljnijih grickalica. Nisu valjda ludi da ne zarade za vrijeme ovog nogometnog nečega... nisam uopće u tome, ispričavam se. :) Zatim stvar koja me ubola u oko i od koje me još boli kada god to pogledam - navijački vrtni patuljak!? E, to je jedinstveni WTF trenutak!  Nije dovoljno što moramo gledati taj kič po vrtovima starijih gospođa (bez uvrede, moja ih teta drži u kući :) ), već sada imamo i ovu plavu spodobu da nas plaši. Strašno! Kome je samo to palo na pamet?  Nadalje, ponuda sira na akciji, pakiranje narezanoga od 150g po cijeni od 13,99. nekakve nepoznate marke, ali sa nogometnim loptama na pakiranju. Zar zaista misle da ta nogometna lopta može sakriti činjenicu da nam pokušavaju uvaliti nekakvi noname sir po cijeni od 93,33kn po kilogramu? To je duplo skuplje nego da kupite 150g, također izrezanog Podravca, Edamera itd. kojima je cijena oko 50kn/kg - kako gdje i kako kada (ali u Billi je uvijek jedan od tih boljih sireva na akciji). Panirani štapići lignji su 9,99 za pakiranje od 250g. Pretpostavljam da su zato skuplji nego standardni panirani riblji štapići? Kako god, mislim da niti u jednima nema baš puno ribe i da bi sastavom prije prošli pod ugljikohidrate nego pod proteine. Ne zaboravite, kad ste već tamo, uzeti nogometna peciva (jer tko je vidio sendviče praviti s običnima?), nogometni sladoled i nogometni wc papir - jer uvreda je za svakog navijača dupe brisati običnim! :)

Plodine neću niti komentirati jer toliko je loša rezolucija na njihovom online katalogu da me već oči bole od škiljenja. :(

Jeste li vi pronašli nešto zanimljivo ovaj tjedan?

Pozdrav, M.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ovdje možete ostaviti komentare: